admin@uprawnienia-geodezyjne.pl

michal baner 2021



Regulamin forum internetowego

WSTĘP

 

Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z forum dyskusyjnego uprawnienia-geodezyjne.pl. Serwis uprawnienia-geodezyjne.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość korzystania z Forum internetowego, które jest miejscem wymiany informacji, komentarzy i myśli na tematy w szczególności związane z uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii.

 

I DEFINICJE

  1. GOŚĆ - osoba niezarejestrowana w serwisie.
  2. UŻYTKOWNIK - osoba zarejestrowana w serwisie.
  3. MODERATOR - osoba zarejestrowana w serwisie, odpowiadająca za utrzymanie na nim porządku.
  4. ADMINISTRATOR - osoba zarządzająca forum.
  5. NICK, LOGIN - pseudonim użytkownika.
  6. PROFIL - zbiór danych i indywidualnych ustawień forum danego uczestnika.
  7. AWATAR - obrazek wyświetlany obok nazwy użytkownika.
  8. SYGNATURA (podpis) - rodzaj podpisu umieszczonego na końcu posta.
  9. WĄTEK - oddzielna rozmowa w danym dziale, której tytuł jest wyświetlany na liście.
  10. POST - pojedyncza wypowiedź uczestnika w danym wątku.
  11. PW (prywatna wiadomość) - wewnętrzna korespondencja forum.
  12. BAN - zablokowanie danemu użytkownikowi dostępu do forum.

 

II POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Rejestracja na forum dyskusyjnym serwisu uprawnienia-geodezyjne.pl (dalej zwanym Forum) jest dobrowolna oraz nieodpłatna.
  2. Każdy forumowicz rejestrując się na Forum oświadcza, że zapoznał się z regulaminem, będzie go przestrzegał i poniesie wszelkie konsekwencje związane z jego łamaniem.
  3. Każdy użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym w czasie rejestracji adresem e-mail poczty elektronicznej.
  4. Każdy użytkownik ma prawo zmiany ustawienia opcji kontaktu oraz edycji prowadzonych ustawień.
  5. Pisz zawsze na temat. Twoja wypowiedź powinna być sensowna i pasować do podforum, w którym została umieszczona - więcej w III części Regulaminu.
  6. Jeżeli zakładasz nowy wątek - jego temat (tytuł) powinien być krótki i adekwatny do treści wiadomości.
  7. Zabierając głos w dyskusji staraj się nie odchodzić od tematu. Jeżeli masz coś istotnego do powiedzenia załóż nowy temat.
  8. Przed rozpoczęciem nowego tematu, zawsze sprawdź czy interesujący cię temat nie został poruszony wcześniej - funkcja "SZUKAJ".
  9. Nie zaczynaj tego samego wątku na kilku podforach.
  10. Na poszczególnych podforach mogą obowiązywać dodatkowe zasady, których należy przestrzegać.
  11. Wszelkie dyskusje słowne nie wnoszące nic do tematu, należy kierować na PW (Prywatną Wiadomość).
  12. Pisanie WIELKIMI LITERAMI, oznacza krzyk. Prosimy tego nie robić.
  13. Posty zawierające nieuzasadnione wulgaryzmy, łamiące ogólnie przyjęte zasady społeczne a także łamiące ewidentnie polskie prawo oraz przyczyniające się do łamania praw autorskich, zawierające dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresy do stron zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. będą kasowane bez dalszego informowania autora, a autor postu zostanie ostrzeżony a w przypadku ponownego zachowania, o którym mowa powyżej, Użytkownik zostanie usunięty.

 

III ZASADY UŻYTKOWANIA

  1. Zakaz umieszczania tego samego postu na kilku Forach.
  2. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum lub podforum będę przenoszone do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.
  3. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce, ale w innych kategoriach) będą kasowane.
  4. Posty bezsensowne lub bardzo odbiegające od tematu będą usuwane.
  5. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości.
  6. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zmiany lub usunięcia postu, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników, jest niezgodny z regulaminem, ogólnie przyjętymi normami społecznymi bądź w innych określonych regulaminem przypadkach.
  7. Czerwony kolor czcionki zarezerwowany jest dla administratora a niebieski dla moderatorów. Pozostałe kolory są do dyspozycji użytkowników.
  8. Moderator ma prawo zmienić login użytkownika, usunąć jego awatar, zdjęcie osobiste i/lub podpis, jeśli są one niezgodne z regulaminem.
  9. Awatar nie powinien zajmować więcej niż 20 kB. Awatary nie spełniające podanego wymogu będą usuwane.
  10. Sygnatura (podpis) powinna być nie wyższa niż 100 pikseli oraz nie szersza niż 500 pikseli. Obrazki w sygnaturze nie mogą zajmować więcej niż 30 kB. Podpisy nie spełniające tych warunków będą usuwane.
  11. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen na ogólnodostępnych działach - patrz pkt. 11 w Rozdziale II. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska lub służące wyłącznie nabijaniu postów, będą zamykane lub usuwane.
  12. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów.
  13. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW).
  14. Na Forum nie można zamieszczać reklam innych forów lub serwisów i stron internetowych - wyjątkiem jest uzyskanie zgody serwisu uprawnienia-geodezyjne.pl na powyższe działanie. Posty niezaakceptowane będą kasowane.
  15. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał, lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
  16. Posty o treści "przyślij do mnie odpowiedź na e-mail" lub „oczekuje pomocy na gg, tlenie itp.”, są niedopuszczalne. Pomocy udziela się wyłącznie na forum w odpowiednim dziale. Posty o powyższej tematyce będą kasowane.
  17. Zabrania się używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę.
  18. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warezów za pomocą tego forum jest zabronione (sygnatury, tematy do oceny z forami o takiej tematyce, posty) i grozi otrzymaniem bana.
  19. Zablokowanie dostępu do Forum odbywa się poprzez nałożenie bana na nick, ip lub jedno i drugie.
  20. Osoba, która otrzymała bana nie może przeglądać Forum.
  21. Po otrzymaniu bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych użytkowników.
  22. Osoba, która po raz trzeci złamie regulamin zostaje wyrzucona z Forum.

 

IV POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Uprawnienia-geodezyjne.pl zastrzega sobie prawo do udostępnienia danych Użytkownika odpowiednim organom (na ich wniosek) w przypadku podjęcia działań określonych polskim prawem, w przypadku złamania któregoś z zapisów pkt. 12 w Rozdziale II.
  2. Serwis uprawnienia-geodezyjne.pl zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu. O zmianach zasad korzystania z forum będziemy informować na forum.
  3. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 2 maja 2014 r.
  4. Ostatnia zmiana regulaminu 16 czerwca 2014 r.
Log in to comment