admin@uprawnienia-geodezyjne.pl

michal baner 2021


Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło:
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Regulamin 2014/05/04 20:40 #6

  • zmooda
  • zmooda Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Moderator
  • Moderator
  • Posty: 1014
  • Otrzymane podziękowania: 201
Regulamin forum internetowego

Wstęp
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z forum dyskusyjnego uprawnienia-geodezyjne.pl. Serwis uprawnienia-geodezyjne.pl udostępnia swoim użytkownikom możliwość korzystania z Forum internetowego, które jest miejscem wymiany informacji, komentarzy i myśli na tematy w szczególności związane z uprawnieniami zawodowymi w dziedzinie geodezji i kartografii.

§ 1. Definicje
1. SERWIS - strona internetowa (wraz z podstronami) będąca własnością Administratora podłączona do sieci Internet, umożliwiająca Użytkownikom korzystanie z Zasobów i Aplikacji, dostępna pod adresem internetowym www.uprawnienia-geodezyjne.pl.
2. FORUM – forum Serwisu uprawnienia-geodezyjne.pl.
3. APLIKACJA - aplikacja internetowa będąca własnością Administratora, dostępna pod adresem internetowym uprawnienia-geodezyjne.pl, umożliwiająca dostęp do Usług oferowanych przez Serwis.
4. ZASOBY - wszelkie materiały i treści (w tym teksty, zdjęcia, grafiki, animacje, materiały audio-wideo, układy stron internetowych, logotypy) udostępniane Użytkownikowi za pośrednictwem Serwisu.
5. GOŚĆ - osoba niezarejestrowana w Serwisie.
6. UŻYTKOWNIK - osoba zarejestrowana w Serwisie.
7. MODERATOR - osoba zarejestrowana w Serwisie, odpowiadająca za utrzymanie na nim porządku.
8. ADMINISTRATOR - osoba zarządzająca Serwisem i Forum.
9. NICK, LOGIN - pseudonim Użytkownika.
10. PROFIL FORUM - zbiór danych i indywidualnych ustawień forum danego Użytkownika.
11. AWATAR - obrazek wyświetlany obok nazwy Użytkownika.
12. SYGNATURA (podpis) - rodzaj podpisu umieszczonego na końcu Posta.
13. RANGA - specjalne oznaczenie przyznawane użytkownikowi po napisaniu określonej liczby Postów.
14. WĄTEK - oddzielna rozmowa w danym dziale, której tytuł jest wyświetlany na liście.
15. POST - pojedyncza wypowiedź użytkownika w danym Wątku.
16. PW (prywatna wiadomość) - wewnętrzna korespondencja Forum.
17. SPAM - niechciane lub niepotrzebne wiadomości przesłane poprzez Forum.
18. OSTRZEŻENIE – uwaga, upomnienie związane z łamaniem niniejszego regulaminu.
19. BAN - zablokowanie danemu użytkownikowi dostępu do Forum i Serwisu.

§ 2. Postanowienia ogólne
1. Rejestracja na Forum dyskusyjnym serwisu uprawnienia-geodezyjne.pl (dalej zwanym Forum) jest dobrowolna, nieodpłatna oraz równoznaczna z rejestracją w Serwisie.
2. Każdy forumowicz rejestrując się na Forum oświadcza, że zapoznał się z regulaminem, będzie go przestrzegał i poniesie wszelkie konsekwencje związane z jego łamaniem.
3. Każdy Użytkownik ma obowiązek zachowywać się zgodnie z zasadami (n)etykiety i zdrowego rozsądku.
4. Każdy Użytkownik wyraża zgodę na okresowe otrzymywanie pod podanym w czasie rejestracji adresem e-mail poczty elektronicznej.
5. Każdy Użytkownik ma prawo zmiany ustawienia opcji kontaktu oraz edycji wprowadzonych ustawień.
6. Pisz zawsze na temat. Twoja wypowiedź powinna być sensowna i pasować do podforum, w którym została umieszczona.
7. Jeżeli zakładasz nowy Wątek - jego temat (tytuł) powinien być krótki i adekwatny do treści wiadomości.
8. Zabierając głos w dyskusji staraj się nie odchodzić od tematu. Jeżeli masz coś istotnego do powiedzenia załóż nowy temat.
9. Przed rozpoczęciem nowego tematu, zawsze sprawdź czy interesujący cię temat nie został poruszony wcześniej - funkcja "SZUKAJ".
10. Nie zaczynaj tego samego Wątku na kilku podforach.
11. Administrator i Moderatorzy mogą przenosić tematy na inne, bardziej odpowiednie podfora.
12. Na poszczególnych podforach mogą obowiązywać dodatkowe zasady, których należy przestrzegać.
13. Wszelkie dyskusje słowne nie wnoszące nic do tematu, należy kierować na PW (Prywatną Wiadomość).
14. Pisanie WIELKIMI LITERAMI, oznacza krzyk. Prosimy tego nie robić.
15. Posty niezgodne z niniejszym regulaminem, zawierające nieuzasadnione wulgaryzmy, łamiące ogólnie przyjęte zasady społeczne, a także łamiące ewidentnie polskie prawo oraz przyczyniające się do łamania praw autorskich, zawierające dane osobowe i teleadresowe bez zgody ich właścicieli, adresy do stron zawierających pornografię, nielegalne oprogramowanie itp. będą kasowane bez informowania autora, a autor postu zostanie ostrzeżony, a w przypadku ponownego zachowania, o którym mowa powyżej, Użytkownik zostanie zbanowany lub usunięty.
16. Każdy użytkownik Forum zamieszcza posty na Forum wyłącznie na swoją odpowiedzialność. Serwis uprawnienia-geodezyjne.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść Postów zamieszczanych przez użytkowników Forum.
17. Użytkownicy Forum poprzez umieszczenie swoich komentarzy i opinii na stronach Forum wyrażają zgodę na publikowanie tych treści w innych serwisach i wydawnictwach właściciela serwisu uprawnienia-geodezyjne.pl.

§ 3. Zasady użytkowania
1. Zakaz umieszczania tego samego Postu na kilku Forach.
2. Tematy niezgodne z tematyką danego Forum lub podforum będę przenoszone przez Administratora lub Moderatorów do odpowiadających tematyce, zamykane, lub całkowicie usuwane.
3. Tematy zdublowane (o tej samej tematyce, ale w innych kategoriach) będą kasowane.
4. Posty bezsensowne, bardzo odbiegające od tematu albo zawierające spam będą przenoszone bądź usuwane.
5. Treść tematu powinna świadczyć o jego zawartości.
6. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zmiany lub usunięcia Postu/Wątku, który obraża w jakiś sposób innych użytkowników, jest niezgodny z regulaminem, ogólnie przyjętymi normami społecznymi bądź w innych określonych regulaminem przypadkach.
7. Usunięciu lub modyfikacji mogą podlegać w szczególności posty:
a. nieczytelne pod względem stylistycznym,
b. napisane wyłącznie dużymi literami albo kolorem czerwonym lub niebieskim,
c. z rażącą ilością błędów ortograficznych,
d. nie wnoszące treści merytorycznych,
e. zawierające wulgaryzmy,
f. powielane w różnych miejscach na forum,
g. błędne pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami prawa,
h. będące formą ogłoszenia,
i. zawierające spam,
j. zawierające treści umyślnie wprowadzające w błąd osoby, które oczekują pomocy lub odpowiedzi,
k. zawierające linki referencyjne niezaakceptowane przez Administratora lub Moderatorów.
8. Czerwony kolor czcionki zarezerwowany jest dla Administratora a niebieski dla Moderatorów. Pozostałe kolory, oprócz tych łudząco podobnych do kolorów wymienionych powyżej lub słabo czytelnych, są do dyspozycji użytkowników.
9. Administrator i Moderatorzy mają prawo edytować bądź usuwać posty Użytkowników jeżeli naruszają postanowienia niniejszego regulaminu.
10. Administrator i Moderatorzy mają prawo do usuwania Postów/Wątków niezwiązanych z tematyką forum lub podforum.
11. Administrator i Moderatorzy mają prawo do edycji tytułów Postów/Wątków/Tematów oraz przenoszenia ich między działami Forum zgodnie z ich tematyką.
12. Administrator oraz Moderatorzy nie mają obowiązku kasowania wiadomości oraz zamykania Wątków na prośbę Użytkowników. Każda umieszczona treść może bowiem stanowić pomoc lub wskazówkę dla innych. Co do zasady żądanie ich usunięcia będzie ignorowane.
13. Każdy Użytkownik ma możliwość zmiany treści (edycji) w swoim poście przez 30 minut od momentu jego umieszczenia na Forum.
14. Każdy Użytkownik ma możliwość wybrania dla siebie obrazka tzw. Awatara, który wyświetla się na Forum obok nazwy Użytkownika.
15. Awatar musi być unikalny dla danego Użytkownika - zabrania się używania Awatarów innych Użytkowników. Takie działanie będzie postrzegane jako próba podszycia się pod innego użytkownika i zakończy się Banem lub zablokowaniem użytkownika. Punkt ten nie dotyczy takich przypadków jak:
a. Oznaczenie Użytkowników zbanowanych lub zablokowanych,
b. Oznaczenie Administratorów, Moderatorów lub innych grup Użytkowników,
c. Oznaczenia Użytkowników z domyślnym awatarem.
16. Awatary dostępne w galerii Forum nie podlegają tej zasadzie, bo nie należą do nikogo.
17. Awatar nie powinien zajmować więcej niż 30 kB. Awatar nie może zawierać żadnych animacji.
18. Sygnatura (podpis) nie może zawierać więcej niż 3 linijki i składać się z więcej niż 100 znaków. Podpis powinien być wyrównany do lewej strony. Podpis nie powinien być wizualnie męczący dla Użytkowników. Podpis nie może zawierać obrazków i linków referencyjnych (do innych stron internetowych, dokumentów itp.). Podpis nie może łamać praw autorskich oraz musi być zgodny z regulaminem.
19. Awatar i sygnatura nie mogą zawierać bądź prowadzić do materiałów: nielegalnych, niesmacznych, niestosownych, obraźliwych, rasistowskich, pornograficznych etc.
20. Podpisy i Awatary nie spełniające podanych wymogów będą usuwane.
21. Administracja Forum zastrzega sobie prawo do modyfikacji, usunięcia, nakazu zmiany awatara/sygnatury/podpisu/logina lub udzielenie ostrzeżenia jeśli uzna, że mimo spełnionych zasad awatar/sygnatura/podpis/login nie nadaje się do użytku na Forum – w tym grafikę, treści imitujące rangę forumową lub mogące wprowadzać w błąd użytkowników forum.
22. Administracja forum zastrzega sobie prawo do modyfikacji, usunięcia, nakazu zmiany innych pól pozostawionych do dyspozycji użytkownika, jeżeli będą zawierać niedozwolone treści.

23. Powyższe wytyczne nie obowiązują Administratora, Moderatorów oraz specjalnych grup Użytkowników wybranych przez administratora.
24. Użytkownikom Forum, w zależności od liczby napisanych postów, przyznawane są rangi. Ranga zmienia się samoczynnie po napisaniu pewnej liczby postów.
25. Moderatorzy oraz Administratorzy serwisu posiadają rangi niezależne od liczby napisanych wiadomości. Ponadto nazwy Moderatorów (niebieski) i Administratorów (czerwony) posiadają inny kolor w celu łatwiejszej identyfikacji.
26. Zakaz prowadzenia prywatnych wojen na ogólnodostępnych działach. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska lub służące wyłącznie nabijaniu postów, będą zamykane lub usuwane.
27. Zakaz używania przekleństw i wulgaryzmów (również zakamuflowanych, np. pod znakami dostępnymi po wciśnięciu shift i któregoś z klawiszy numerycznych, czyli !@#$%^&*).
28. Uwagi o błędach ortograficznych czy interpunkcyjnych, oraz wszelkie słowne utarczki załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW).
29. Zabrania się zamieszczania prywatnej korespondencji (e-maili, logów, PW, etc.) bez zgody rozmówcy.
30. Na Forum nie można zamieszczać ofert, reklam stron internetowych i innych usług komercyjnych jak i niekomercyjnych - wyjątkiem jest uzyskanie zgody Serwisu uprawnienia-geodezyjne.pl na powyższe działanie. Zabronione jest w szczególności zamieszczanie nazw i linków do stron internetowych. Surowo zabronione jest zamieszczenie linków referencyjnych do stron o podobnej tematyce. Posty, Awatary lub Sygnatury łamiące powyższe zasady będą kasowane, a Użytkownik dostanie Ostrzeżenie lub Bana.
31. Moderatorzy i Administratorzy mają prawo do zamknięcia tematu w przypadku, gdy jego autor dowiedział się tego, czego chciał lub dyskusja odbiega od początkowych założeń.
32. Posty o treści "przyślij do mnie odpowiedź na e-mail" lub „oczekuje pomocy na gg, tlenie itp.”, są niedopuszczalne. Pomocy udziela się wyłącznie na forum w odpowiednim dziale. Posty o powyższej tematyce będą kasowane.
33. Posty mogą być zgłaszane do moderacji przez użytkowników Forum poprzez wybór opcji „zgłoś moderatorowi” widniejącej przy każdym poście.
34. Zabrania się używania dwóch lub więcej kont przez jedną osobę.
35. Zabrania się korzystania z konta innej osoby.
36. W przypadku wykrycia że użytkownik posiada więcej niż jedno konto albo, że z konta danego użytkownika korzysta inna osoba konto zostanie zablokowane, a następnie usunięte. Jeśli masz problem z kontem zgłoś się do administracji.
37. Rozprowadzanie wszelkiego rodzaju warezów za pomocą tego Forum jest zabronione i grozi otrzymaniem bana.
38. Osoby działające na niekorzyść Forum otrzymują Bana.
39. Zablokowanie dostępu do Forum odbywa się poprzez nałożenie Bana na nick, ip lub jedno i drugie.
40. Osoba, która otrzymała Bana nie może przeglądać Serwisu i Forum.
41. Po otrzymaniu Bana osoba ma 3 dni na logiczne wyjaśnienie sytuacji w przypadku, gdy zaszło jakieś nieporozumienie. Po tym czasie Ban jest ostateczny i nie podlega dyskusji ani tym bardziej negocjacji ze strony innych Użytkowników.
42. Osoba, która nagminnie łamie regulamin zostaje wyrzucona z Serwisu i Forum. Zastosowanie mają tu przepisy podane w pkt 39.
43. Usunięcie z forum lub nałożenie bana nie musi być poprzedzone ostrzeżeniem.

§ 4. Postanowienia końcowe
1. Serwis uprawnienia-geodezyjne.pl zastrzega sobie prawo do udostępnienia danych Użytkownika odpowiednim organom (na ich wniosek) w przypadku podjęcia działań określonych polskim prawem.
2. Serwis dołoży starań w celu zapewnienia prawidłowego działania Forum oraz udzieli pomocy w rozwiązywaniu problemów dotyczących jego funkcjonowania. Serwis zastrzega sobie prawo czasowego wyłączania serwisu internetowego, w ramach którego funkcjonuje Forum, do zamknięcia Forum oraz do zamykania, usuwania lub archiwizowania określonych wpisów i Wątków na Forum w dowolnym czasie i bez podawania przyczyny.
3. Serwis uprawnienia-geodezyjne.pl zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w każdym czasie. O zmianach zasad korzystania z Forum będziemy informować na Forum. Zmiany obowiązują od chwili ich udostępnienia w Regulaminie.
4. Wszelkie problemy wynikłe podczas korzystania z Forum, a nie ujęte w regulaminie będą rozstrzygane przez Administratora.
5. Wszelkie pytania i uwagi dotyczące funkcjonowania Forum winny być zgłaszane Administratorowi na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
6. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 2 maja 2014 r.
7. Ostatnia zmiana regulaminu 24 stycznia 2017 r.

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez zmooda.
  • Strona:
  • 1
Czas generowania strony: 0.045 s.