admin@uprawnienia-geodezyjne.pl

Witamy, Gość
Nazwa użytkownika: Hasło:
  • Strona:
  • 1

TEMAT:

Jak przygotować się do egzaminu. 2014/12/12 09:35 #474

  • jkbsrwk
  • jkbsrwk Avatar Autor
  • Wylogowany
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Posty: 314
  • Otrzymane podziękowania: 68
Witam, interesuje mnie jaką taktykę obraliście, żeby przygotować się do egzaminu? Pozdrawiam

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Jak przygotować się do egzaminu. 2014/12/13 09:10 #475

  • trevayne
  • trevayne Avatar
  • Wylogowany
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Posty: 11
  • Otrzymane podziękowania: 2
Witam,
Po pierwsze przyswoiłem najważniejsze ustawy i rozporządzenia. Te mniej ważne przeczytałem pobieżnie i pozaznaczałem najważniejsze fragmenty.
Po drugie zebrałem wszystkie dostępne pytania na dany zakres. Duża ich część była z odpowiedziami które posprawdzałem tak aby były zgodne z obowiązującymi przepisami. Przed egzaminem na zakres 2 kupiłem też trochę książek ( o gospodarce nieruchomościami, podziałach i rozgraniczeniach).
W międzyczasie uczyłem się testów, ale zdawałem jeszcze na starych zasadach więc nauka testów była zdecydowanie łatwiejsza niż obecnie.
Na koniec zostawiłem pytania ustne.

Pozdrawiam
Za tę wiadomość podziękował(a): aleksandra.baranowska116

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Jak przygotować się do egzaminu. 2014/12/15 21:09 #476

  • Tusia884
  • Tusia884 Avatar
  • Wylogowany
  • Premium Member
  • Premium Member
  • Posty: 114
  • Otrzymane podziękowania: 33
Skoro zdawałeś na starych zasadach to może mógłbyś mi powiedzieć jak uzupełnić wykaz prac i opis prac (te po staremu). Mam kila robót sprzed wejścia w życie ustawy o uprawnieniach z 2014r., (jakieś ciekawsze podziały i rozgraniczenie), które chcę też dołączyć do opisu swojej praktyki zawodowej. Muszę dla nich robić to po staremu bo są z 2013 r. Nie wiem jaką zasadę przyjąć w wykazie prac:
-czy opisywać całe roboty w kolejności rozpoczęcia prac (wszystkie czynności do danego KERGu)
-czy opisywać całe roboty w kolejności zakończenia prac (wszystkie czynności do danego KERGu)
-czy mieszać czynności z różnych KERGów ale ułożone wg dat rozpoczęcia prac

Czy w opisie prac uznanych za najważniejsze, roboty opisywać w kolejności rozpoczęcia prac (do danego KERGu wymieniać wszystko i przechodzić do kolejnego KERGu, roboty ułożone wg dat rozpoczęcia prac na obiekcie).

Czy prowadzę osobno dla każdego zakresu opis prac i wykaz prac tak jak to ma miejsce w przypadku nowego dziennika praktyk?

Byłabym wdzięczna za odpowiedź.

Zabronione jest pisanie takich samych postów na kilku podforach. Post w wątku Egzamin został skasowany
*geometra*

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez *geometra*.

Jak przygotować się do egzaminu. 2014/12/16 09:49 #478

  • trevayne
  • trevayne Avatar
  • Wylogowany
  • Junior Member
  • Junior Member
  • Posty: 11
  • Otrzymane podziękowania: 2

Tusia884 napisał: Nie wiem jaką zasadę przyjąć w wykazie prac:
-czy opisywać całe roboty w kolejności rozpoczęcia prac (wszystkie czynności do danego KERGu)
-czy opisywać całe roboty w kolejności zakończenia prac (wszystkie czynności do danego KERGu)
-czy mieszać czynności z różnych KERGów ale ułożone wg dat rozpoczęcia prac


Wykaz prac pisałem chronologicznie. W większość przypadków podawałem przybliżone daty wykonywania roboty tzn. rok i miesiąc. Zamieszczałem też informacje dotyczące lokalizacji roboty oraz zakres wykonywanych prac. Wzór wykazu prac można znaleźć na stronie GUGIK . Numerów KERG robót nie podawałem.

Tusia884 napisał: Czy w opisie prac uznanych za najważniejsze, roboty opisywać w kolejności rozpoczęcia prac (do danego KERGu wymieniać wszystko i przechodzić do kolejnego KERGu, roboty ułożone wg dat rozpoczęcia prac na obiekcie).


Opis prac zrobiłem do trzech wybranych robót. Nie zwracałem przy tym uwagi na kolejność rozpoczęcia konkretnej roboty.

Tusia884 napisał: Czy prowadzę osobno dla każdego zakresu opis prac i wykaz prac tak jak to ma miejsce w przypadku nowego dziennika praktyk?


Tak, wniosek o nadanie uprawnień może zawierać tylko prośbę o jeden zakres uprawnień więc wykazy i opisy prac na dany zakres umieszczasz w osobnych dokumentach..
Za tę wiadomość podziękował(a): Tusia884

Proszę Zaloguj lub Zarejestruj się, aby dołączyć do konwersacji.

Ostatnia edycja: przez trevayne.
  • Strona:
  • 1
Czas generowania strony: 0.050 s.