Tusia884 napisał: Nie wiem jaką zasadę przyjąć w wykazie prac:
-czy opisywać całe roboty w kolejności rozpoczęcia prac (wszystkie czynności do danego KERGu)
-czy opisywać całe roboty w kolejności zakończenia prac (wszystkie czynności do danego KERGu)
-czy mieszać czynności z różnych KERGów ale ułożone wg dat rozpoczęcia prac
Wykaz prac pisałem chronologicznie. W większość przypadków podawałem przybliżone daty wykonywania roboty tzn. rok i miesiąc. Zamieszczałem też informacje dotyczące lokalizacji roboty oraz zakres wykonywanych prac. Wzór wykazu prac można znaleźć na stronie
GUGIK
. Numerów KERG robót nie podawałem.
Tusia884 napisał: Czy w opisie prac uznanych za najważniejsze, roboty opisywać w kolejności rozpoczęcia prac (do danego KERGu wymieniać wszystko i przechodzić do kolejnego KERGu, roboty ułożone wg dat rozpoczęcia prac na obiekcie).
Opis prac zrobiłem do trzech wybranych robót. Nie zwracałem przy tym uwagi na kolejność rozpoczęcia konkretnej roboty.
Tusia884 napisał: Czy prowadzę osobno dla każdego zakresu opis prac i wykaz prac tak jak to ma miejsce w przypadku nowego dziennika praktyk?
Tak, wniosek o nadanie uprawnień może zawierać tylko prośbę o jeden zakres uprawnień więc wykazy i opisy prac na dany zakres umieszczasz w osobnych dokumentach..