Jeżeli zgłaszacie Państwo zastrzeżenia reklamacyjne do zakupionej usługi prosimy o zapoznanie się z poniższym opisem.

 

Reklamację usług oferowanych w Serwisie Użytkownik Serwisu może składać w formie pisemnej, za pomocą listu elektronicznego pod adresem mailowym Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub poprzez formularz kontaktowy na naszej stronie. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać szczegółowy opis reklamacji oraz numer Państwa zamówienia w naszym Serwisie (numer zamówienia znajdziecie Państwo w treści e-maila potwierdzającego złożenie zamówienia). Maksymalnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji ustosunkujemy się do Państwa reklamacji i powiadomimy o dalszym postępowaniu.

Log in to comment
Nie masz konta? Zarejestruj się!

Zaloguj się