admin@uprawnienia-geodezyjne.pl

michal baner 2021


Znam odpowiedź
Nie znam odpowiedzi
Do powtórzenia

W trakcie wykonywania prac geodezyjnych ustalono, iż zmianie uległy opisowe dane ewidencyjne dotyczące działki ewidencyjnej. W jakim dokumencie należy utrwalić te zmiany i jakie informacje dokument ten zawiera? W jakiej postaci przekazuje się dokumentację zawierającą wyniki geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego?

 

Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy I Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków

§ 34. Utrwalanie zmian opisowych danych ewidencyjnych dotyczących działek lub budynków
1. Zmiany opisowych danych ewidencyjnych dotyczące działek lub budynków, ustalone w trakcie wykonywania prac geodezyjnych, utrwala się w wykazie zmian danych ewidencyjnych, który zawiera:
1) nazwę gminy;
2) nazwę obrębu ewidencyjnego;
3) identyfikator działki ewidencyjnej lub budynku, dla których sporządzany jest wykaz;
4) dane ewidencyjne, które ulegają zmianie w wyniku realizacji prac geodezyjnych (stan dotychczasowy), oraz dane pozyskane w wyniku realizacji tych prac (stan nowy);
5) datę sporządzenia wykazu;
6) imię i nazwisko osoby sporządzającej wykaz;
7) imię i nazwisko oraz numer uprawnień zawodowych kierownika prac geodezyjnych.

Zaloguj się i wykup dostęp aby odblokować pozostałą części artykułu.

Log in to comment