admin@uprawnienia-geodezyjne.pl

michal baner 2021


Znam odpowiedź
Nie znam odpowiedzi
Do powtórzenia

W jaki sposób utrwala się zmiany opisowych danych ewidencyjnych dotyczące działek ewidencyjnych, ustalone w trakcie wykonywania prac geodezyjnych. Jakie informacje zawarte są w tym dokumencie? W jakiej postaci przekazuje się wyniki geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego?

 

Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy I Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków

Zmiany opisowych danych ewidencyjnych dotyczące działek lub budynków, ustalone w trakcie wykonywania prac geodezyjnych, utrwala się w wykazie zmian danych ewidencyjnych, który zawiera:

  1. nazwę gminy;
  2. nazwę obrębu ewidencyjnego;
  3. identyfikator działki ewidencyjnej lub budynku, dla których sporządzany jest wykaz;
  4. dane ewidencyjne, które ulegają zmianie w wyniku realizacji prac geodezyjnych (stan dotychczasowy), oraz dane pozyskane w wyniku realizacji tych prac (stan nowy);
  5. datę sporządzenia wykazu;
  6. imię i nazwisko osoby sporządzającej wykaz;
  7. imię i nazwisko oraz numer uprawnień zawodowych kierownika prac geodezyjnych.

Podstawę aktualizacji danych ewidencyjnych dotyczących lokali stanowi zaświadczenie starosty (art. 2 ust. 3 ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali) i dokumenty opracowane zgodnie z zasadami określonymi w art. 2 samodzielny lokal mieszkalny ust. 5 i 6 tej ustawy.

Zaloguj się i wykup dostęp aby odblokować pozostałą części artykułu.

Log in to comment